23 Nisan 2012 Pazartesi

Meleğin ismi önemli değil, sen ona 'Anne' diyeceksin


BİR ZAMANLAR doğmak üzere olan bir çocuk varmış. Ve dünyaya gideceği gün Allah’a sormuş:

“Bu kadar küçük ve korunmasızken dünyada nasıl yaşayacağım?”

Allah “Meleklerimin arasından senin için bir tanesini seçtim. O seni bekliyor olacak ve seni hep koruyacak.” diye cevap vermiş.

“Ama lütfen söyle bana, burada Cennet’ te hiçbirşey yapmadan şarkı söylüyor ve gülümsüyorum, ben böyle çok mutluyum.”

“Senin meleğin de sana şarkılar söyleyecek ve sana hergün gülecek. Sen de o meleğin sevgisini hissedeceksin ve mutlu olacaksın.”

“Peki insanlar benimle konuştuklarında ben onları nasıl anlayacağım, ben onların dilini bilmiyorum ki.”

“Meleğin sana dünyadaki sözlerin en güzelini ve en tatlısını söyleyecek, ve görebileceğin en büyük sabır ve ilgi ile sana konuşmayı öğretecek.”

“O zaman seninle konuşmak istediğim zaman ne yapacağım?”

“Meleğin senin ellerini birleştirecek ve sana dua etmeyi öğretecek.”

“Duydum ki dünyada kötü insanlar varmış. Beni kim koruyacak?”

“Merak etme, meleğin seni hayatı pahasına dahi olsa savunacak.”

“Ama ben seni göremeyeceğim için çok mutsuz olacağım.”

“Meleğin sürekli sana benden bahsedecek ve sana bana nasıl tekrar ulaşabileceğini anlatacak, ama beni göremesen de ben hep senin yanında olacağım.”

Tam o esnada Cennet’te ki huzur ortamına dünyanın homurtuları karışmaya başladı. Dünyaya gitmek üzere olduğunu anlayan çocuk aceleyle son sorusunu sordu:

“Peki Allah’ım şimdi gitmek üzereyim, lütfen bana o meleğin ismini söyler misin?”

“Meleğin ismi önemli değil, sen ona ‘Anne’ diyeceksin.”
1 yaşinizdayken sizi elleriyle besledi ve yikadi Butun gece aglayip onu uyutmayarak teşekkur ettiniz

2 yaşinizdayken size yurumeyi ogretti Size seslendiginde odadan kacarak teşekkur ettiniz

3 yaşinizdayken size ozenle yemekler hazirladi Tabaginizi masanin altina dokerek teşekkur ettiniz

4 yaşinizdayken elinize rengarenk kalemler tutuşturdu Evin butun duvarlarina resim yaparak teşekkur ettiniz

5 yaşinizdayken sizi cici kiyafetlerle susledi Gordugunuz ilk camur birikintisine atlayarak teşekkur ettiniz

6 yaşinizdayken okula kadar sizinle yurudu sokaklarda "GITMIYCEEEEEEEM"diye aglayarak teşekkur ettiniz

7 yaşinizdayken size bir top hediye etti Komşunun camini kirarak teşekkur ettiniz

9 yaşinizdayken size piano ogretmeni buldu Notalari bir gun bile calişmayarak teşekkur ettiniz

10 yaşinizdayken dogumgunu partilerinden dans derslerine kadar her yere
sizi arabayla goturdu Arabadan firlayip giderken arkaniza bile bakmayarak teşekkur ettiniz

11 yaşinizdayken sizi arkadaşinizla sinemaya goturdu
"Sen bizimle oturma"diyerek teşekkur ettiniz

12 yaşinizdayken zararli TV programlarini seyretmenizi istemedi
O evde degilken hepsini izleyerek teşekkur ettiniz

15 yaşinizdayken sizi yurtdişinda yaz kampina gonderdi
Tek satir mektup yazmayarak teşekkur ettiniz

17 yaşinizdayken erkek arkadaşinizla partiye gitmenize izin verdi
Bir telefon bile etmeden sabaha karşi eve donerek teşekkur ettiniz.

19 yaşinizdayken okul masraflarinizi karşiladi,sizi arabayla kampuse
goturdu ve eşyalarinizi taşidi Arkadaşlariniz alay etmesin diye kampus kapisinda vedalaşarak teşekkur ettiniz

21 yaşinizdayken iş hayati ve kariyerinizle ilgili size fikir vermek
istedi "Ben senin gibi olmiycam"diyerek teşekkur ettiniz

22 yaşinizdayken kep giyme toreninizde size gururla sarildi
Avrupa seyahati icin para isteyerek teşekkur ettiniz

24 yaşinizdayken uzun suredir ciktiginiz cocukla tanişmak istedi
"Zamanini ben bilirim"diye tersleyerek teşekkur ettiniz

25 yaşinizdayken dugun masraflarinizi karşiladi,sizin icin hem mutlu
oldu hem cok duygulandi Siz dunyanin bir ucuna taşinarak teşekkur ettiniz

30 yaşinizdayken bebek bakimi hakkinda size akil vermek istedi
"Artik bu ilkel yontemleri birak"diyerek teşekkur ettiniz

40 yaşinizdayken sizi arayip bir akrabanizin dogumgununu hatirlatti
"Anne işim başimdan aşkin"diyerek teşekkur ettiniz

50 yaşinizdayken o cok hastalandi, haftasonunda onu gormeye
gittiginizde mutlu oldu Ona yaşlilarin cocuk gibi nazli oldugunu soyleyerek teşekkur ettiniz

Derken bir gun..... o oldu O gune kadar onun icin yapmadiginiz ne varsa, o anda kalbinize bir yildirim gibi duştu.... (ALLAH YOKLUKLARINI VERMESIN )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder